Organiser deg!

Vi får det til sammen! Det lønner seg å være organisert når du jobber deltid.

Fagforbundet er Norges største fagforbund med rundt 400 000 medlemmer, og vi har flere tusen tillitsvalgte som hver eneste dag kjemper for medlemmene. Vi kjemper for lønna di!

Vår største styrke er at vi er mange, og vi kjemper side ved side for å skape et arbeidsliv for alle. Derfor ønsker vi så mange medlemmer som mulig.

Kjemper for deg

Vi forhandler fram gode lønns- og arbeidsvilkår for deg og arbeidskollegene dine. Som medlem får du tilbud om rimelige forsikringer, muligheter for stipend og tilbud om kurs og sosiale aktiviteter gjennom den lokale fagforeninga.

#bllimedlem#

Hvis du er organisert og jobber deltid, er det viktig at du kjenner rettighetene dine og hvilke regler som gjelder, men det er ikke alltid enkelt å forstå kompliserte paragrafer og spillereglene i arbeidslivet. Er du organisert, er din tillitsvalgte kun et tastetrykk unna, og du har i tillegg hele fagforeninga i ryggen. Hvis ikke saken løses lokalt, har Fagforbundet et helt apparat av kvalifiserte fagfolk som tar saken din. Sammen står vi sterkere, og det kan gjøre veien mot hel stilling enklere.